ROSA BANDET

10 mars 2011

BABY

Tiden går så fort känns som i går vi berättade att vi skulle ha en bebis till :) Nu helt plötsligt så går man in i graviditetens sista tredjedel. Vart tog tiden vägen??


Jag börjar att känna mig lite trött i benen på kvällarna och vi ska inte prata om halsbrännan som dyker upp varje kväll. Och har haft lite i perioder att min puls ökat kraftigt, Är väl allt blod som skall pumpas extra nu. Alla prover har i alla fall sett bra ut :) Annars så tycker jag att allt flyter på bra. 

Bebisen profil vecka 19 ( har inte lagt upp bild på lillen ännu så här får ni en gammal  UL bild . Jag är i V28 nu)

1 kommentar:

  1. ah vad spännande!! Jag dööör, vem är det som gottar sig därinne. Jag tror att ni får en liten lillasyster =)
    Puss jag vill väldigt gärna ses snart!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar