ROSA BANDET

30 september 2010

Mamma du pratar för mycket i telefon!!!

Åh NEJ Logan har "tappat" min telefon i toaletten :) Så just nu funkar den ej !!!
Jag känner mig nervös och naken utan min kära rosa lur :(  Kan man verkligen vara så beroende av en telefon??  JA  !! svarar jag mig själv..
 Det är ju bara där hela sitt liv är,  alla vänners telefon nr och almanackan med viktiga datum och inkorgen med viktiga sms ..

TEAMWORK
Slår vad om att Logan vart lejd av Mercedes att "tappa" telefonen i toa vattnet.. Tyckte hon vart lite sur när jag senast avvisade henne när jag hade ett viktigt samtal idag ;)  Och att jag kunde se ett litet leende när jag utbrast Neej och fiskade upp luren ur det så synes rena vatten ....
Mina smarta barn de överlistar mig ;)

1 kommentar:

  1. Jag håller Tummarna för Lime. <3
    Jag kan nog inte följa med på Hoppis och Skuttis på Lördag. MASSOR med flytten.. Men nästa vecka hänger vi gärna på jag och ELlah :) KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar