ROSA BANDET

5 januari 2011

BlandatL

Superhjälten Logano 
Pulka åkning i ervalla , Mormor Monika med kusin Sebbe och Jag Mrs 80tal med Merci :)

Pappa John med Logano

Se upp i backen

Pepparkaks gumman som pärlar

Den älskade snövits klänningen som helst aldrig ska tas av ;)

Tiden går fort och nu är det redan 2011 . Det nya året har börjat bra Mercedes har slutat med napp och det har gjorts utan en enda tår .. Massor med snö och inga höga minusar så pulka backarna har blivit flitigt använda . Magen växer och den lilla inuti sparkar hela dagarna :) Logan har blivit stora pojken nu och fixar det mesta själv vill hjälpa till och göra precis som storasyster .. Kan nu låta dem leka själva på övervåningen då Mercedes kommer så fort det är något och berättar för oss duktiga stora tjej.. Hon har verkligen på en månad blivit så stor pratar hela tiden om allt frågar om allt och ska göra allt :)

4 kommentarer:

  1. hej på er gott nytt o godfortsättning.jag åkt pilka med. jag hoppas ni haft fint med jul o nyår.var det mersders elller ni förääldrar som berättar om att stora tjejer har inte napp.jag undrar om jag får skicka paket med barn böcker som jag har samlat. jag har viljat ge det till era härliga barn den tredjde är på väg född som gaisare.;)vi gais har fått en spelkollega till john. sen har vi fått ralf ekströms son till gais.erik

    SvaraRadera
  2. jag mennar om marsders ville själ mant låta nabbarna till tomten.men var det ni som uppmundrade henne sluta.förklarade om stora tjejer har ingen nabbar..hoppas ni förstår vad jag mennar med det....erik

    SvaraRadera
  3. skulle man möjligtvis kunna få se en ny bild på magen? :)

    SvaraRadera
  4. Heej! Ne har inte börjat äta järntabbleter en. Min barnmorska sa att jag än¨så länge inte behövde. Men det var dock eviheter sedan jag var där sist. Så antar att jag behöver börja ta. Har du börjat?? Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar