ROSA BANDET

11 januari 2011

Konstnärlig ådra eller inte :)


I kväll blir det tidigt i säng för däruppe i sovkammaren så ligger världens sötaste tjej och sover på Johns plats och jag längtar till att krypa ned bredvid henne och höra hennes små lätta andetag .. Måste passa på inte ofta vår fina tjej sover inne hos oss. Men idag så hade jag lovat henne lite kvällsmys  och att hon skulle få sova bredvid mig, och det var uppskattat må ni tro :) Först att vara vaken längre än lillebror och sedan att få sova i stora sängen..  GODNATT  Sorry John inget sent kvälls skypande i dag ;)

4 kommentarer:

  1. hur går det med bebben i magen? kram S

    SvaraRadera
  2. Det går jätte bra :) tänkte lägga upp en bild på magen i kväll

    SvaraRadera
  3. Oh va gott Ni ska sova. Mercedes e så go. Ja hon kanske blir en fantastisk konstnär. Sjutton oxå glömde att skicka med Er badkritorna. Det är 2 stora kartonger så dom får vi ha med när vi kommer upp till Er.
    Kram på Er
    farmor

    SvaraRadera
  4. Tack att Ni körde tur o retur Örebro-Göteborg till oss. Tala om för Mercedes att farfar hade armbandet hela lördagskvällen på festen. Skulle se om någon sa något. Men nejnej.
    Jag har haft mitt varje dag. Barnen tycker det var jättefint.
    Krama snuttisarna
    Farmor

    SvaraRadera

Tack för din kommentar