ROSA BANDET

9 januari 2011

Dans och Göteborg


  Ovan : en dans video till pappa från Mercedes och Logan musik The Pinks :)

I går gjorde vi en snabb visit ( fram och tillbaka samma dag)  till Göteborg för att gratta fammo o faffa som fyller år på Måndag ( Trängsel i faffas knä Logan, kusin Neo och Mercedes.
 Första morgonen utan pappa som just nu flyger till Turkiet för nästan 3 veckors träningsläger..

VI SAKNAR DIG REDAN 


Den här bilden kom lite fel men är från igår i göteborg..  Mercedes, Logan och kusinen Neo

4 kommentarer:

  1. ok jag misstänkte att john skulle sticka iväg för de dra i väg alltid vid janari för alla lag nästan.det som man följt eran blogg så är det vid janari börja på veckan.man blir glad av dansen som barnen hade den skrattade av glädje för de var så gulliga.erik!!!!

    SvaraRadera
  2. de sticker i väg alla lag oavsett ligga men i sverige drar väl alla runt janari. för försäsongen.erik

    SvaraRadera
  3. de kommer vara stela ont i kroppen.sen tycker jag att familjer ska kunna följa med för då kan de göra andra saker sen få umgås på kvällen hop med andra famljer o spelare. jag skulle tillåtat det för man tillför posetiv t om sin familj får följa med.det blir trevligt. är det för att man energi av att sin familj får följa med. det tror jag iaf.men jag är inte tränarare. detta stämmer väldigt bra med denna person säger.sista menningen på denna atikel..

    PS LISA JAG UNDRAR OM JAG FÅR SKICKA BÖCKER SOM JAG HAR samlat på alla klasiker.vi snackat om det innan jag vill få ok för dig om jag får. för jag vet era barn kommer bli lyckliga o glada..erik


    http://www.expressen.se/sport/vintersport/1.2220333/tillbaka-bara-fyra-manader-efter-fodseln

    SvaraRadera
  4. september,plura o lasseberghagen,petter med. tolkar varandras låtar väligt bra i programet¨så mycket bättre.de finns på youtube,erik

    SvaraRadera

Tack för din kommentar