ROSA BANDET

24 januari 2011

GRATTIS MERCEDES 3 ÅR


 Frukost på sängen med födelsedags ljus :)


 Paket öppning


 Den trogne följeslagaren idag hinken !! 


För i natt vid 01.00 så började jag spy som en katt , fick ligga och sova under en filt på toan.
Klockan 03.00 gallskriker en väldigt ledsen Logan och kort därefter hör jag honom spy.. Oh nej tänkte jag som tyckte liite synd om mig själv. Kryper till hans dörr och där inne möts jag av en totalt ner spydd Logan och säng. Bara att byta på lill killen duscha honom och passa på att spy själv i toan bakom :) Ner för att hämta rese sängen bädda rent och han somnar om fort , bäddar rent i hans vanliga säng och lägger mig igen.. halvtimmen efter spyr han igen, bara att byta säng inte så mycket spya denna gång.. byter i rese sängen och lägger mig igen .. 


04.00 Hör jag en ledsen Mercedes ropa och sedan var det full gång.. Spydde inte jag så spydde mercedes eller Logan.. 


Nu känner jag mig lite bättre och barnen tar detta bättre än vad jag gör känns det som.. Jag skulle aldrig ens tänka mig att stoppa nått i munnen just nu men de är hungriga och frågar efter det ena och det andra. Men det blir vatten och blåbärsoppa för deras del. för kvarten efter de stoppat nått i munnen så kommer det naturligtvis upp igen.. Inte bästa färgen med blåbär soppa men kan inte komma på nått bättre att ge dem ...

Ja detta blir en födelsedags natt/dag jag aldrig kommer att glömma :)

9 kommentarer:

  1. Grattis till söta Mercedes!! Och krya på er!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS mercedes! mina spygrodor....

    nu känner jag mig oxå lite spyfärdig....näää kan inte smitta via bloggar va?

    mvh/papps

    SvaraRadera
  3. grattis söta mercedes på treårdagen jag hoppas du har det bra,jag hoppas ni mår bättre snart det är mycket sånt som går nu kräksjukan det värsta som finns det,erik

    SvaraRadera
  4. GRATTIS Mercedes på din 3:e födelsedag!
    Krya på er allihop och fira sedan när ni kan äta tårta igen allihop.
    Kramar från Reine, Elisabeth, Victor o Elin

    SvaraRadera
  5. jag hoppas ni alla mår bra så fort sommöjligt. krya på er alla det går mycket sånt på dagis o skolor.erik det värsta som finns.man vet inget varre nästan. ni riktiga skämpar.erik

    SvaraRadera
  6. Grattis Prinsessan på 3 års-dagen.. Hoppas ni friskar på er snabbt.. Kram

    SvaraRadera
  7. Tillykke tillykke til Mercedes : )
    Og god bedring til jer alle..
    Mange knus og tanker fra Steffen & Signe

    SvaraRadera
  8. Men fina vännerna! Krya på er nu och STORT GRATTIS finaste stora 3-års tjejen!
    Ta hand om er nu..................

    SvaraRadera
  9. Kram på dig farmor o farfars prinsessa.
    Gott att se dig i går kväll Pigg som alltid. Hoppas att Du o mamma o Logan fick sova gott i natt.
    Hoppas att Ni varit i brevlådan idag.
    Kram fammo

    SvaraRadera

Tack för din kommentar