ROSA BANDET

28 februari 2011

bebisen vecka 26

 Nu börjar det hända grejer !!  Bebisen växer fort !


Jag mår super tröttheten är som bortblåst och det lilla livet där inne sparkar mest hela dagarna .. Sparkarna som har varit välkomnande och gjort att man dragit på smilbanden. Har nu blivit lite obehagliga och leendena kommer först efter sparkarna dragit förbi :) 


Det ligger en stark liten busunge där inne som växer så det knakar .. Är så spänd på hur nr tre kommer att se ut och vad för personlighet den kommer att bjuda på :) 


När jag har kommit hit i graviditeten så njuter jag alltid 100%  jag älskar att var gravid !!! Älskar att känna livet inom mig och fattar fortfarande inte att det kan ligga en liten människa där inne i mörkret .. 



3 kommentarer:

  1. Åhh så fin du är med lilla magen!! :D

    SvaraRadera
  2. Oh va gott det ser ut. Läste en artikel i en tidning.-Låt våra magar vara- Om man är gravid tror alla att man får klappa på magen. OH VA JAG FICK DÅLIGT SAMVETE. Jag e en sådan där som gärna vill känna. Brukar fråga menmen. Men Din mage har jag alltid fått känna på hoppas att denna lilla krabat sparkar farmor som dom andra gjort.
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. :) Det kommer han/hon säkert göra för så fort man klappar magen får man ett gensvar... ha ha ha tror det är en livlig kamrat därinne

    SvaraRadera

Tack för din kommentar