ROSA BANDET

22 februari 2011

Så är vi friska och krya igen :)





Yes efter lång tid med olika sjukdomar utspridda på alla i familjen så är vi friska, och redo att dansa in våren !! 


 Logan som fick lunginflammation är tillbaka i sitt gamla skal lite hostig om nätterna men annars är allt som det ska vara igen.  Två veckor så åt han ingen fast föda så nu är han på mat-schema  och äter mest hela tiden :) så vi är strax uppe i match vikten igen :)


Mercedes som egentligen inte varit så sjuk bara lite små snuvig och febrig nån dag. Är oxå tillbaka som sig själv igen Underbart !!


John som haft liten släng av influensa har  sparkat bort de sista av sina virus kompisar och är i full träning för allsvensk form igen :)


Jag som klarat mig genom alla snuviga näsor och feber toppar. Är fortfarande frisk. Det är bara en jäkla näsa som snorar igen varje kväll :) Kan ju oxå bero på Graviditeten ;) 


Bebisen i magen växer som den skall hon eller han sparkar hårda sparkar mest hela dagarna. Och brukar ge mig en jäkla smäll på urinblåsan varje natt vid 02.00 då det bara är att pallra sig till toan och kissa :) Var på MVC besök igår och alla värden såg bra ut och bebisen ligger fint på sin kurva för sin ålder :)


Djuren de är friska och krya längtar nog till våren de oxå

3 kommentarer:

  1. Tak det är UNDERBART att höra. Ni är värda det.
    Detta är godagoda nyheter.
    Vi mår oxå bra. Nu denna helgen väntar kortvasan för mig. Krama alla godingar.
    Kram från farmor
    farfar hälsar också

    SvaraRadera
  2. ok jag känner mig bra det fösta gången man vart ute länge de andra har varit väligt korta stunder är snuvig lite ret hostia yterslite.jag tycker det gött ni på bättringsvägen. jag tänker så här man ska inte gnälla för det finns de som har det 100 gånger varre.erik kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att ni är bättre! Puss på er alla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar