ROSA BANDET

9 november 2010

BLOGGEN

GOD DAG BLOGGEN MIN

Jag har tänkt lite över bloggen!!
Och kommit fram till att ibland inte ofta så skriver jag mer för andras skull än för min egen och när jag startade bloggen var den mest för min familj och vänner. Och nu sitter jag med över 4000 läsare varje vecka. Så det har blivit lite av ett beroende av att blogga att jag känner ett tvång att lägga in ett visst antal inlägg varje dag för att vara en god bloggare ;) Det har i vissa fall blivit lite stressigt och att jag ibland ligger vaken för att jag inte känner mig nöjd med bloggandet en viss dag :)
Jag känner att det har varit skönt med en liiiten semester från bloggandet för att hitta tillbaka till den riktiga glädjen av att skriva inlägg igen. Och att nu i framtiden kommer det att vissa dagar bli mer skrivet, för att i andra dagar kanske bara blir ett inlägg om dagen eller kanske inget..

Jag hoppas att ni fortfarande kommer titta in hos mig för det är jätte kul med era kommentarer och frågor, och att ni gillar att följa min älskade familjs vardag..

KRAM på er alla mina fina läsare

3 kommentarer:

  1. ok det ska du inte känna det är du som styr o bestämmer vi bara glad läsare som ser framot bilder o filmklipp.du ska göra somd u känner inte känna så som du har berättat det.du ska göra det för din skull o för din familjer o släktningar.jag du det synd att du känner stressigt då har det gått för långt. du ska bara känna gläde o lust o för din skull.vi bara följer bloggen även om det är lite inlägg.för då går man tittar akrkivet undertiden.erik

    SvaraRadera
  2. även din kompis kajsa känner glöden ha r försvunnit ett tag skrev men hon har en ny blogg hittat tillbaka o skriver en ny blogg.för hon funderade på lägga ner eller fortsetta men så fall en nyare o ändra sin blogg osv.känner man inte för det längre så kan man lägga ner o göra nått annat sen kanske få till baka gläden.motartion.motartion saknades sa kajsa. men.blogandet är ju en heltid syssla nästan.sen är det beronde. enligt de som man har hört läst om.men JAG följer både dig o kajsa oavsett hur mycket ni skriver gör för inlägg. jagtycker nis ka lägga ner om ni känner för det.det ni som bestämmer inte vi bloggare. jag tycker ni ska göra det om det inte finns nån glääde o lust. .jag tycker ni ska göra det ni känner för.sen skriva enbar för er familjer släktning o sen de som vi blogg läsare bara följa era regler o erat upplägg om de gnälkler o klagar så är det bara ATT AVLÄGSNA DE SÅDE INTE ÄR INNE HOS ER,KRAM ERIK

    SvaraRadera
  3. Klart att vi saknar om du inte skriver så ofta, du skriver ju så bra! Men då får man längta desto mer efter godbitarna och det behöver ju inte vara fel. Det ska ju vara kul att blogga. Hoppas du känner att du vill fortsätta att dela med dig av ditt liv ibland iallafall! Ha det så jättebra!!! Kramar/Yvonne

    SvaraRadera

Tack för din kommentar