ROSA BANDET

5 november 2010

Pappa John gästbloggar...igen

God kväll alla Mrs A lovers.

Här sitter jag och förbereder inför säsongens sista Allsvenska match. Vi slår på stora trumman i morgon Söndag och åker med flyg ner till Trelleborg, inte illa va?
Matchen i sig kommer att bli stentuff då TFF jagar en femteplats, och en så pass hög placering vore helt fantastisk för Trelleborg. Så det kommer att bli svettigt.

Liza och familjen är i Danmark och besöker familjen Olsen. Det är Heidi och Kim Olsen dom besöker i den vackra staden Herning. Faktiskt inte så långt ifrån där vi en gång bodde, vi bodde i Viborg och det är en dryg halvtimmas körstrecka till Herning ifrån Viborg.
Det ska bli kul att höra hur dom haft det då dom kommer hem. Det har med all säkerhet varit fullt ös ifrån första sekunden så det lär vara rätt så trötta barn (och fruga) som snart kommer hem.
Jag saknar dom små liven !


Jag passar på att bjuda på lite musik här på bloggen (den just nu skönaste låten där ute i musikvärlden). Jag tillägnar låten min underbara fru.
För att texten stämmer så bra in på henne. Puss puss Lisa, Älskar dig !

When I see your face, There's not a thing that I would change, Cause you're amazing
Just the way you are, And when you smile, The whole world stops and stares for awhile, Cause girl you're amazing, Just the way you are !!!

2 kommentarer:

  1. Vart håller du hus? Är du kvar i Danmark? Saknar ditt bloggande :) KRAM

    SvaraRadera
  2. tar det lite lugnt ett tag...funderar på en paus i bloggandet....återkommer snart med mera info....

    SvaraRadera

Tack för din kommentar