ROSA BANDET

12 november 2010

Nu är vi hemma och barnen sover gott sedan en stund i sina sängar efter 2 timmars bad ute i Gustavsviks äventyrsbad :) Jag är nog lika trött som barnen, men har skickat iväg John för att köpa vindruvor som vi ska mumsa på till Idol såklart !! Så jag får hålla mig vaken ett par timmar till :)


Imorgon är det min födelsedag oj oj tänk att det redan gått 27 år av mitt liv :) Tiden rusar fram bäst att ta vara på den. Och att varje dag leva i nuet !! Svårt men det är något jag försöker sträva efter !!


God fredags kväll på er alla

1 kommentar:

  1. http://lekmer.se/leksaker/maskerad-och-utkladning/brandman-och-poliser/?gclid=CMz_vJXNnKUCFVc03godaWF3JA hejsan liza jag hittade en sida som har roliga barn grejer o du har säkert vart inne på den.men jag hittade brand o pilot kläder,erik grattis på fördelsdagen hoppas du får fin sovmorgon o frukost o paket på sängen. med era underbara barn o din härliga make som äger mellan stolparna.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar