ROSA BANDET

28 oktober 2010

Godmorgon jag och Logan är ensamma hemma Mercedes är lämnad på förskolan och John tränar.

Det är så tyst och stilla Logan trippar runt i sin pyjamas i sin egna lilla värld. Vad ska jag göra nu då ?? Tur att vi strax ska hämta Mercedes igen ;) Kan inte fatta vad saker jag kommer att få gjort när hon går från 08.30 till 13.30 .
Pust då kan jag inte säga att jag inte haft tid till att vika tvätten eller dammsugit när John kommer hem :) 
Hmmm snart kanske man blir rund om magen, så jag kan skylla på att det är svårt att böja sig ned ;)

bild från frukosten

3 kommentarer:

  1. Dricker båda barnen välling? Hur ofta isf? Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Båda barnen dricker välling varje dag. Ibland till frukost (då vi har lite bråttom och man vill att de ska få i sig en stabil frukost)
    Men annars så får de välling innan de ska lägga sig. Så oftast 1 gång om dagen men som sagt ibland 2 gånger om de fått det till frukost.

    SvaraRadera
  3. Kör du med magen men du har fixat tvätten o dammsugningen dom andra 2 graviditeterna. Men försök Du. Saknar kort på alla hundarna.
    Må gott o krama snuttisarna.

    Här är det inget regn idag det är skyfall.
    Hann ut med alla på förmiddagen innan himlen öppnade sig.
    Kram.L8

    SvaraRadera

Tack för din kommentar