ROSA BANDET

21 oktober 2010

Mutor eller ej

Nöjd Mercedes
Inskolningen går jätte bra :) Mercedes är redan en i gänget och idag var det en kille (Zach eller Zack) som berättade att de var kära i varandra ha ha ha sötnosarna!! 

Vi är på dagiset eller förskolan som det så fint heter nu för tiden mellan kl 09.00 och 10.30. Och det svåraste är att få med henne hem igen.

Idag fick jag en prövning ha ha ha Mercedes körde den liggande ålen med tårarna sprutandes precis utanför grinden. Fattar inte hur hon kan bli så tung och hal hon kom ur alla grepp . Men tillslut tog jag till det som jag sagt att jag inte skulle använda MUTOR!! jag viskade i hennes öra så ingen annan skulle höra ;) Att om hon sa hej då till kompisarna och följde med mig så skulle hon få nått gott när vi kom hem :) Det funkade ju .     (skyller liiite på att jag hade ont i magen och ville hem till soffan ;)

Men har en känsla att hon kommer att ta till samma knep i morgon :) Då ska jag inte MUTA ha ha ha kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar