ROSA BANDET

28 oktober 2010

JULKLAPPS TIPS

En personlig sagobok är en gåva som barnet aldrig glömmer  kan jag tänka mig . Jag hade älskat detta. Tänk dig hur kul det skulle vara för ditt barn eller din väns barn eller barnbarn att vara hjälte i en riktig sagobok. Det är det busenkelt att fixa och det finns mängder av spännande äventyr att välja bland. Låt barnet  vara huvudpersonen i ett äventyr tillsammans med dinosaurier Lejonkungen eller att vara en fotbollshjälte mm många olika sagor att välja mellan. Sagorna finns att beställa här----- ÖNSKEFOTO      En super duper julklapp enligt mig


Mina vänner dinosaurierna Ett stort, främmande ägg är starten på detta äventyr då vår hjälte tillsammans med sina vänner hamnar i dinosauriernas land. De råkar ut för ett vulkanutbrott och blir jagade av en Tyrannosaurus Rex. Men historien slutar lyckligt och det firas med en fest tillsammans med sina nyvunna vänner dinosaurierna.

Tänk att bli fotbollshjälte för en dag och att få göra det avgörande målet i sitt favoritlag. Inte blir det sämre av att den egna fotbollsidolen är där och hejar på.


Mitt äventyr med lejonkungen.
Lejonkungen och hans son gömmer sig i en grotta, för den elaka jägaren. Vilken tur att vår hjälte med sina vänner kan hjälpa dem att fly. Som tack blir de bjudna på kalas och har de har fått nya vänner för livet.

Pris: 139 Kronor*

6 kommentarer:

  1. Hejsan! Ja, fin och gott kaffe, verkligen! Är du grannen kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Nej men en god vän från Örebro :)

    SvaraRadera
  3. Ok, va kul!

    Det vore jätteroligt om du ville blogga på Minbebis! Maila mig på stina@minbebis.com så får du en inbjudan! :)

    SvaraRadera
  4. Den om fotbollshjälten har Amos. Han får spela i Ösk med sin favorit Almebäck(ok, han är ju bara 1,5 år så vi kanske valde lite åt honom men ändå). Det är en mycket realistisk historia där de möter sina ärkerivaler Barcelona och Amos gör såklart det avgörande målet :)
    Bra julklappstips.

    SvaraRadera
  5. Jag var inne och kollade på Önskefotos hemsida www.onskefoto.se De personliga sagoböckerna kostar ju bara 139 kronor och inte 149 kronor som du skriver här.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar