ROSA BANDET

27 oktober 2010

Lite frågor

Lite frågor :-D 

 1.. har du gjort någonting i ditt liv som du känner att du ångrar? 

2. HAr du någongång Mobbat en annan person.. och kanske nu undrar hur den personen mår?
  
3: är ni ekonomiskt oberoende?  

4: Blir du aldrig Arg på dina barn?  Kanske känns som dumma frågor detta.. men endå saker man 
 funderar över hahha.. 

5:Är Liza Alvbåge perfekt eller har hon oxå varit en **vanlig** unge:-D


SVAR:

1- Fick tänka efter lite men nej inget jag ångrar vad jag kan komma på :)

2- Nej aldrig mobbat. Kallade en tjej en gång för koman istället för Boman som hon heter i vanliga fall i 5an. Men det var bara rast gnabb .. Och har pratat med tjejen i vuxen ålder inga arga miner :)

3- Kan man någonsin bli det ??? 

4- Jag har för lätt till skratt och har svårt att bli arg på dem utan skrattar tyvärr faktiskt när jag ska skälla på dem ;)  Och måste gömma mig bakom en kudde för att fullfölja. Ibland måste man bli arg . Men vi försöker att aldrig skrika på barnen, utan sätter oss ned i deras nivå och pratar allvarligt om felet de gjort.
Jag blir arg när det är något allvarligt som tex om de inte lyssnar när vi är nära bilväg mm. 
Och har lättare till att bli arg under pms veckan ha ha ha då är hela familjen så skötsamma och lyder min minsta vink ha ha ha 

5- Perfekt.. Alla är perfekta som de är !! Och en vanlig unge det är jag i ett nötskal :)

12 kommentarer:

  1. Oj din kommentar försvann visst Erik. Men jag svarar ändå. Du skrev att jag ångrade glamour modell bilderna .Nej det gör jag inte det var en period i livet jag gick igenom, och växt ifrån :) Men ångrar gör jag inte !! Det skrev jag heller aldrig :)

    SvaraRadera
  2. ok jag förmig du skrev ångrat angånde mersders gör det du hoppas du hon inte gör det valetosv.jag missförstod eller helt engelt lästfel.hälsa din mamma o pappa o julia från mig.jag grattar för seger mot gais.jag visste det skulle bli seger för er.

    SvaraRadera
  3. ok har läst nån stans o fick för mig du nämde det men jag ber om ursäkt. jag har hört det du hhar ångrat nånstans eller i nån annas stans som jag förknippade med dig.men jag undrar vad som lockade dig med utvik de var fina bilder men jag skulle alldrig låta mina barn göra det.sen upplever jag det många som gör det av karriär genom tve eller modellandet.sen tror jagd et beror på otrygga osäkra eller tvärrt om fast de vill få bekräffles på hur de ser ut.


    det kan låta som du ångrade dig pga du inte vill att mersders ska göra så dumt som jag gjorde.men du har ju mognat väst skulle inte gjort det idag förmodligen. man mognas jätte fort o mycket sen man blir barn för man ser på saker o ting annolunda sett piro andra saker inte lika mcyket fest tänk o inte lika mycket tänk på vad man ska se ut o kläder osv,många som växt från sina vänner som inte har barn o som tänker mer på klubbar.så hör man ofta o läst ofta av såna som är i det läget med barn o som har vänner som inte har barn de tror man lika sugen festa osv innan man fick barn.jag längtar efter barn .
    Klart jag inte hoppas på att Mercedes blir lika dum som jag var då !!
    Jag har mognat mycket;) det är 7 år sedan de bilderna togs :)



    hoppas inte Mercedes någon gång blir så dum som jag var då

    SvaraRadera
  4. det dina kommentar o rubrik eller under test i bilderna på dina UTVIK. det står längs ner på inlägget kl2239

    SvaraRadera
  5. ha ha ha du är för rolig Erik vem du nu är!!

    SvaraRadera
  6. Men vilka konstiga diskussioner? Känns lite som Lisa måste stå till svars för oss bloggläsare? Nu har hon ju svarat på frågan... Ändå är det "någon" som minns att Lisa nån gång svarat något annat... Man kan väl ändra sig? Eller börja tänka annorlunda med åren... Vad vet jag? Jag är iaf glad att du Lisa tar dig tid att svara på alla möjliga & omöjliga frågor (även de som handar om if du har silicon eller inte, ha ha ha) Ha en bra dag alla! Höstkram =)

    SvaraRadera
  7. Jag vet att du även har mobbat en annan tjej (jag var kompis med henne) du kallde henne för svettis,,, kröp under borden och luktade mot henne. Jag är inte vän med henne längre då vi tappade kontakten efter skolan! men det kanske du har? jag menar absolut inte att tracka ner på dig eller liknande.. men jag vet iallafall att jag bett om ursäkt till dom som jag har mobbat. en mobbing kan klamra sig fast och påverka mycket i livet! Men tack iallafall för svaret på mina frågor och hoppas att allt är bra med magen och resten av familjen .-D kram

    SvaraRadera
  8. Men har vi inte alla sagt nåt taskigt till någon under skoltiden? Jag har iaf det, men det var allt en del som sa elaka saker till mig med... Inte sjutton letar man upp de personerna i vuxen ålder & ringer & ber om ursäkt?? Gör du? Jag skulle bli mäkta förvånad om tel ringde hos mig en dag & nån från skolan ville be om ursäkt för att hon kallade mig för koöga :P

    SvaraRadera
  9. nej nej,, det var inte så jag menade. Var mest att jag undrade om Liza har kontakt med denna tjej nu!?! inte alls meningen att det ska tolkas illa

    SvaraRadera
  10. ha ha ha just det , hur gammal var jag då 10 ?? tror också att denna tjej kallade mig nått som jag inte kom i håg ?? lakan eller pinnen tror jag det var :) men mobbning vill jag väl inte kalla det..

    SvaraRadera
  11. jag är en skön gbgare som gick samtidigt som din syster julia spom kom till mig ville höras gbgskan o ville ha hjälp fast hon engligen hittade själv. sen hade jag vatten krig med din underbara morsa på hennes jobb för jag hade pratik där.sen så har jag haft din pappa i idrott i fem kampen o sen snackat på raster o olika sammahang med skolan.sen är jag snart 26 år.är en go publiksvärds gaisare.jag är en trogen blogg läsrare hos dig o kajsa det iunderbart följa era blogga man går till datan så fort man kommer hem kollar på era bloggar man blir glad följa er för ni är så goa familjer underbara barn o kärleksfulla.sen är hejar man ju på ösk oxå samtisdigt som man är gaisare.f ör man har bott i örebro i 4 år sen kul följa sverges bästa målvakt som heter john önskar att han spelade för gais,jag anser att din make är den bästa målvakt vi har i sverige just fölr tillfället.jag ber om ursäkt för min stavning har svårt med skrivning o stavning.

    PS INSTÄMMER DET inte om att med vänner som är suinglar är mer på klubbar tror de de som har barn lika sugna osv sen att man har annat tänk prio.

    SvaraRadera
  12. anonym : svettis :-P.. svar på frågan : nej jag mår inte dåligt av att Lisa ibland sa dumma saker i skolan,, vem gjorde inte det! Och dessutom så kallade jag henne för saker med.. antagligen sånt man gör som barn (?)... och Anonym,, vem är du? hahha om vi var vänner förut? skriv till mig på Facebook :-D.TAck lisa för lånet av din blogg ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar