ROSA BANDET

21 oktober 2010

Hur länge har du & John varit tillsammans & hur träffades ni?

Jag och John fotbollsgalan 2005
Jag och John har varit ett par sedan Juni 2003 så det blir ju 7 år tillsammans , men det känns som om vi precis träffats ;)


Hur vi träffades väldigt kort:


Min mamma var faktiskt den personen som tipsade mig om den snygga målvakten i ÖSK som var singel.. Jag började såklart att gå på matcher för att kolla in denna snygging med min mor . Min pappa fixade telefon nr till honom genom Patrik (min bror som är lagkamrat med John)
Jag slängde i väg ett sms efter en match.Och så slängde vi lite blickar och ord till varandra efter matcherna. Och så fixadePatrik in mig på en av lagets biokväll ha ha ha Tack Patrik !! Det var ju lite fy fy att dejta en i lagets syster.( enligt John) Men jag troll- band honom ganska fort ha ha ha
och nu har jag honom lindad runt mitt lillfinger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar