ROSA BANDET

29 oktober 2010

HITLER MUMMY

Måste bara skriva om en händelse idag när vi fikade på bibblan eller alla andra fikade och jag åt hummersoppa.

Först när vi kom så kommer det två ursöta barn i 2 års åldern emot oss. Och kort därefter en galen mamma som verkligen skriker åt barnen att här får ni banne mig inte vara bla bla bla .

Oj oj oj tänkte jag och kände mig lite rädd för denna mamma :) 

Lite senare så tror jag det var hennes tjej som drar sin kompis i håret. Då kommer hon och gallskriker åt sitt barn rycker i hennes armar och skakar barnet hårt och slänger henne i en fåtölj där hon skrikandes läxar upp sin dotter så stolen skakar. 
Kan ju säga att det var inte långt ifrån att jag gått fram och sagt åt henne att lugna sig.. Och ångrar nu i efter hand att jag skulle gjort det för detta var extremt.!!

Jag är så glad att inte mina barn hade kommit ännu och fick se denna Hitler utskällning ,de kom lite senare med John. Och då hade denna "Hitlermamman" flytt bibblan !! Jag vet ju inte vad denna mamma varit med om denna dag men usch sånt vill man inte se !! Stackars lilla söta tjej.. Vill bara ge henne en stor lång och varm kram.

2 kommentarer:

  1. vilket svin man blir inte förvånad om de blir lika dana jag tror jag mamma är misshandlare hemma pappan är den snälla eller är båda två lika dana.jag skulle blin förbannad.jag skulle sagt om hon inte lägger av så ringer jag polisen anmäler dig för fyrsikt o pysk misshandel...erik

    SvaraRadera
  2. Herregud! Tokig blir jag på sådant!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar