ROSA BANDET

27 oktober 2010

Just det har fått frågor hur jag mår och om jag fortfarande har ont i magen.

Magen är det styr på nu. Vette tusan vad det var, åt fil i tre dagar och så var det bra igen

Nu tampas jag bara med den hemska illamåendet på mornar och kvällar !! 
Inte alltid en dans på rosor
I går mådde jag som en gris som åkt till slakt ha ha ha och sa till John att jag skulle skriva på ett kontrakt att nu är detta sista barnet fy vad dåligt jag mådde. Men i morse så mådde jag faktiskt bra och funderar på att riva kontraktet ;)

2 kommentarer:

  1. vilken fin blogg du har och söta barn :)
    hittade en gammal länk till din blogg där du skrev om carenas syskonvagn. tänkte bara kolla om ni köpte den och vad du tycker om den? vi kommer ha 18 mån mellan barnen :)

    hur långt är det mellan era?

    //Therese

    SvaraRadera
  2. Det är 16 månader mellan Mercedes och Logan . Vi köpte aldrig Carena utan köpte en Babytravel tvillingvagn och älskar den :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar