ROSA BANDET

19 oktober 2010

GODMORGON

Nu har barnen ätit upp sina frukostar och leker tillsammans så roligt att se att de verkligen börjar få glädje av varandra. Logan har väl störst glädje av Mercedes än så länge, men Mercedes börjar gilla att visa han saker som hon kan och inte han .

Jag har haft så ont i huvudet i TRE dagar varje gång jag i sittande läge eller liggande reser mig upp. Så är det som om huvudet ska explodera. Jädrans vad ont det gör . Jag som aldrig har ont i huvudet , har bara haft det en gång i mitt liv innan vad jag vet.

4 kommentarer:

  1. Lite frågor :-D

    1.. har du gjort någonting i ditt liv som du känner att du ångrar?
    2. HAr du någongång Mobbat en annan person.. och kanske nu undrar hur den personen mår?

    3: är ni ekonomiskt oberoende?

    4: Blir du aldrig Arg på dina barn?

    Kanske känns som dumma frågor detta.. men endå saker man funderar över hahha.. Är Liza Alvbåge perfekt eller har hon oxå varit en **vanlig** unge:-D

    SvaraRadera
  2. Ja Liza verkar så perfekt =) Kommer ihåg när jag träffade henne på en "bonnfest" här på vichan för typ 10 år sedan. En snygg & smal blondin, som dessuom var så ruskigt genomtrevlig... Ja vad säger man =)=)

    SvaraRadera
  3. :) Vem är du anonyme !! som festat med mig ;)

    SvaraRadera
  4. jag vet att jag hade fruktansvärt ont i huvudet ibland i början av graviditeten, men det gick över runt V.15. hoppas det ger med sig! panodil o alvedon får du ju äta trots bebbe i magen :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar