ROSA BANDET

21 oktober 2010

Oj oj oj jag får så många roliga frågor som jag vill svara på och ska försöka som sagt tidigare svara på två om dagen kanske flera !!

Jag har tyvärr fortfarande jätte ont i magen och har svårigheter att äta eller röra mig så ska försöka ta det jätte lugnt idag och hoppas det bli bättre framåt eftermiddagen om inte så får vi åka in till sjukan för att se vad det kan vara.. Har inte börjat blöda så tror inte det har något med bebben att göra . Men man är ju nervös varje gång man ska gå på toaletten att man ska hitta blod i trosan :(

Jag bloggar lite senare, ska lägga mig nu och titta in barnen en stund :)

1 kommentar:

  1. ok jag har hört de som har blött det inget farligt.men jag vet inget om det det låter som det är nått illa men barnmorskor o läkare man har hört att det normalt att det blöder lite men jag tycker det låter konstigt. jag har hört o läst det för det har hänmt andra då har man fått reda på det .men jag tycker det låter konstigt. det kan vara vara så.jag tycker du ska åka in för det ko,lla läget,jag undrar om om du känner igen smärtan sen tidigare eller är det så den har ont att du har ätit nått som inte magen gillar o bebisen gillar inte.erik

    SvaraRadera

Tack för din kommentar