ROSA BANDET

17 oktober 2010

SKÖNA SÖNDAG

Freddie Kreuger
Godmorgon :) Vi är vakna och har precis avslutat vår frukost eller barnen och John rättare sagt, jag är inte alls sugen på frukost idag så det blev lite Juice och vitaminer :) 

Jag och John såg en skräckfilm igår Terror på Elm street .. Och mitt under filmen så vaknade Logan och var så ledsen. Jag gick upp utan att tänka, och när jag kommer in i hans rum är det becksvart. Och han sitter upp i sängen ha ha ha jag lade honom ned och så sprang jag ned till John och sa att han fick försöka, jag kunde inte få han lugn ha ha ha ha Men i ärlighetens namn vågade jag inte vara där inne tyckte att jag kunde se Freddie vid hans garderober :)  Så nu är det en vecka då Freddie kommer vara hemma hos oss.!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar