ROSA BANDET

18 oktober 2010

Hur kan du hålla dig så smal? =) Vad äter du, tränar du? Jag har åxå fått två barn & har värsta degmagen =(

SVAR:

Oj jag måste faktiskt erkänna att jag inte har varit nära ett gym sedan 2008 :)

Vi äter väldigt sunt här hemma mycket grönt på tallriken ,och det är inte ofta vi har dricka eller godis hemma. För skulle vi ha det så skulle vi rulla fram.

Jag blir faktiskt nästan aldrig hungrig jag kan knappt minnas nån dag jag var jätte hungrig. Jag äter mest för att jag gillar smaken och för att man ska äta..

Och så har jag haft turen att magen dragit ihop sig efter en vecka efter båda födslarna. Gener kanske?? Ingen aning för jag har verkligen inte lyft ett finger.

USCH Borde träna så man får lite muskler just nu får jag ju träningsvärk av barn gymnastik :)

1 kommentar:

  1. Kan du inte tipsa lite på vad ni äter för sund mat? Frukost & middag & så... Själv älskar jag pasta & grädde i maten, mcdonalds... Men vill ändå vara smal, kanske borde äta annorlunda ;-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar